Det finns medicin att ta!!

Hejsan! (:

Är nu hemma från skolan, äntlien! Trodde aldrig att man skulle komma därifrån..
Fick ett bra tips av vår lärare Jhon för ett foto tips (Y Tror nästan att jag ska höra på något liknande, men vi får se^
För isåfall kan det bli en riktigt rolig bild!!

Btw; angående rubriken så var det en utav våra lärare som slängde ut sig detta under en utav dagens lektioner.
Det började nämligen med att det blev lite stökigt och så var det någon som hoppade omkring och flaxa lite. Då hon blev lite arg.. Så var det någon som sa att dem höll på sådär bara för att de var hyperaktiva, då flänger vår inte alls så omtyckande lärare ut att det faktiskt finns medicin att ta för sådant.
Det var inte alls så uppskattat av någon utav oss! Får men verkligen lov att säga så till sina elever? Dem har du inte damp eller någon annan sjukdom, bara hyperaktiva!
Nej, fyfan säger jag. Inte accetabelt!

Förövrigt så är det fredag idag, ifall någon missat detta.
Och jag har absolut ingenting att göra..
För jag orkar absolut inte dra iväg på något party,det är jag alldeles för trött för. Och jag kan inte gå och lägga mig redan, och det känns inte riktigt okej att sätta sig och plugga denna fredagskväll.
Så vi får se vad som kommer att hittas på under kvällens lopp.
Just nu så ska jag ta och hänga lite på facebook ihopp om att det kanske händer något trevligt^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0