Dagens misstag

Hejsan! (:

Det blev trots allt lite sömn för min del trots allt. Dock så visade det sig när jag väl var i ordning gjord för att ta denna dag med storm behöver jag inte längre sitta barnvakt... Så det känndes inte så jätta kul att veta att man faktiskt skulle kunnat sova ut. Men detta var väl delvis bra då jag kanske lyckas somna i tid i kväll :P
Men jag kan inte påstå att jag var sådär jätte glad.. xD

Det blev som det blev i morse, och för lite tröst åkte jag ner till Allum för att gotta mig med chips idag. Man måse ju få unna sig något en sådan här dag (;
Det blev även att köpa födelsedags present till lillebror som blir tre år i morgon!
Åh vad de små liven blir stora fort!! <3

Annars har inte så mycket hänt idag. Tänkte eventuellt plugga lite, vi får väl se ;)
Nu ska jag glo tv!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0