15 år och har ännu inte lärt sig sova..

Tjolahopp tjolahej! (:

Idag var det riktigt kämpigt att ta sig upp ur sängen.
Med ynka fyra timmars sömn var det bara att ta och sätta sig på bussen för att ta sig till skolan.
Att jag aldrig ska lära mig? Jag fyller snart 16 och har fortforande inte lärt mig att gå och lägga mig. iallafall inte i tid!
Jag känner att jag måste lära mig att ta eget ansvar och se till så att jag är trött på kvällarna och inte sitta uppe och inte göra någonting, illa!! Iallafall..
Med fyra timmars sömn var det inte annt än att köpa en  kopp kaffe på morgonen för att hålla ögonen öppna.
Som tur var det ingen lång skoldag idag. Men det kändes ändå lite jobbigt att ta sig ur sängen i morse, ush!
Jag hade gärna stannat kvar i min varma säng.. :(
Hade det inte varit för närvaron  hade jag stannat hemma, inte för att dem är så duktiga på att ta närvaro men man vet aldrig när dem tänkt ta den..

Efter skolan blev det hem och nörda lite dator och bara ta det lugnt.
Jag har även varit över hemma hos Felicia och sedan Melissa.
Skulle egentligen tränat idag, men kände att det inte fanns någon ork!
Så nu har jag ätit lite och jag tänkte faktiskt göra i ordning mig för natten för att kanske  att man lyckas komma i säng tidigt i natt. Vem vet?
Men först ska jag beställa hem lite saker från Oriflame! :)


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0