Nu kör vi igeen... kom ihåg hur vi gjorde!


15/2 – 11

Hejsan! (:

Tredje dagen i backen och jag känner att mina muskler börjar strejka..

Det där med att man skulle börjat träna innan man gav sig ut i backan är ju ganska rekommenderande! Ush, det känns ju i hela kroppen!

Än har vi i alla fall inte gjort några jätte vurpor och fått skador, däremot har man lyckas åkt i lite folk. Jävla Dan***!! Haha Men det får man väl leva med :P

Det är sisådär ca –15 grader ute. Väldigt kallt så det gäller att ta på sig ordentligt med kläder! Dock inte alltid så kul när man känner sig som en köttbulle .. Men det får man helt enkelt leva med.

Igår var det alla hjärtansdag, så ”Glad alla hjärtansdag” eller hur man nu säger :P

Det har blivit att äta gott och haft underbar skidåkning! Riktigt gött!!

Stugan är den samma som vi hade förra året, så man känner sig nästan som hemma.

Dock finns det inget internet tillgängligt från denna stuga, så det känns ju lite. Men man kan faktiskt hitta på lite skoj utan internet, dock så skulle jag verkligen vilja ha internet!

Men jag överlever…. Än så länge!

Snart ska vi äta och sedan blir det ut i backen igen!

Kösshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0