Minus 30 grader

17/2 – 11 torsdag

Hejsan! (:

Kallt är det då här ute på fjället.

För er som missat så är jag i Hemsedal, en skidort i Norge med min familj och vänner till familjen. Vi är fyra familjer här i vår stuga som vi hyrt. Denna stuga hade vi även förra året så man känner sig verkligen som hemma.

Det där med internet är inte längre ett jätte stort problem då vi har ett hotell i närheten som har öppet internet. Så idag har jag varit uppe vid hotellet och fått skriva av mig lite.

Har fått pratat lite med syster och Melissa och har sett lite hur det är med dem. Känns skönt att fått prata av sig lite med folk där hemma.

Mjölksyra och träningsverken har börjat känna i varenda muskel i kroppen. Men det är väl det man får räkna med när man inte har rört sig speciellt mycket under dem senaste åren. Men det känns gött att veta att man får ut något av slitet i backen (;

Just nu sitter jag i soffan och tittar på ett program, ett svenskt program.

Detta program går på svt1, plus heter tydligen detta program. Ganska kul faktiskt.

Nu ska jag sätta mig in i programmet till 100% !

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0