Leva utan internet

Hejsan! (:

Det där med att leva utan internet är då ganska frustrerande.
Men nu är jag i skolan och ibland är det ganska gött att ha dator!

Första lektionen idag hade vi ingen lärare så vi hade ca tre timmar kvar till nästa skulle börja, så det var inte så jätte kul. Så det blev inget speciellt vi gjorde. Rätt gött att bara ta det lugnt. Jag skulle dock kanske jobba lite men det var inget jag orkade.
Det blev istället att leva rövare!
Snart ska nästa lektion dra igång och jag hoppas att vi får något att arbeta med så att vi får något att göra.

Idag ska jag till far min. Det blir förhoppnigsvis en god middag och sedan ska jag se vad kvällen har att erbjdua.
Vi får se vad som händer, förhoppningsvis ska jag träffa mina kära p-brudar! :)

Nu ska jag ta och redigera bilder igen..
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0