Hemgång!

20/2 – 11 Kl: 20.45

Hejsan! (:

Idag har vi äntligen kommit hem!

Denna gång var vi hemma ganska tidigt gemförelse med tidigare år. Känns rätt gött.

 

Det har verkligen varit en härlig vecka med massa härliga backar och trevliga gossar ;)

Dessa gossar var ca 14 – 45+ ungefär, det var en väldigt stor ålder skillnad mellan grabbarna, men det var det som var det roliga med det hela…(y

Vi har haft helt underbar tur med väder och kyla. Det skulle egentligen bli upp till

-30Grader. Men vi har klarat oss med ca -17 Grader så det har vi haft riktigt tur med vädret! Dock har min lillebror inte haft lika bra tur. Straxs under axen på honom har gått av.. Stackarn! Ca 3-4 mm har den flyttats och stackars måste sova sittandes. Tycker synd om honom. Det måste göra fruktansvärt ont!

 

Det känns skönt att vara hemma som sagt. Har tittat på lite filmer tillsammans med mina bröder och har även packat upp min väska. Ska snart hoppa in i duschen och sedan tror jag att jag ska krypa i säng. Dock så skulle jag vilja vara vaken fram till syster slutat jobbet. Har saknat henne.

Nu ska jag fortsätta se på film^

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0