Dagisbarn

Hejsan! (:

Hur kommer det sig att jag alltid råkar ut för dagisbarn på morgonen ?
Man sover iallafall inte på bussen kan jag lova!
Började idag tjugo i elva, rätt gött om jag får säga!
Dock är torsdagar i skolan bland dem värsta på hela veckan. Finns en lärare under dagen som jag inte kommer överens med!! Väldigt frustrerande, men det finns inte så myket annat att göra än att bita i det sura äpplet.
Efter skolan har jag bara tagit det lungt. Pluggat och försökt fått lite annat gjort. Har väl gått sådär, men det funkar.
Kan säga att jag gick faktiskt och la mig innan 22.00 igår. Helt sjukt! Så tidigt har jag nog inte lagt mig på flera år. Det märks att jag inte är helt frisk i kröppen!
Igår träffade jag Moa en kortis. Hon kom hit på en kopp te och vi tjötade lite oh sådär^
Det var kul att se henne igen (:
Lillebror har hittat bumbibjörnarna på rulle så jag ska nog ta och glo lite med honom. Bästa film/serie som man sätt, så himla sköna de där små björnarna!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0