Antiken

Hejsan! (:

Kroppen värker, huvudet dunkar och halsen är värre än någonsin. När jag hostar låter det som om allt innehåll ska ut... förjävligt helt enkelt! Dock är det bara att lägga på smilet och gå till skolan iallafall.
Ush! Vill verkligen inte gå, känner att det där med skola har gått lite för långt. Kan man inte bara få ta det lungt för ett litet tag? =)

Skolan idag iallafall helt okej. Fick dock springa till bussen i morse, illa! Det är verkligen inget jag gör frivilligt, men idag så fick jag allt ta och springa!! Det gör jag helst inte om^

Annars idag har jag bara varit hemma och pluggat och busat med småbröderna :P
Lämnat in en skrivuppgift som tog ca 2 timmarm bra jobbat (;
Pratat lite med Melissa och systrer yster, trevligt trevligt!!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0