Snötäckta gator

Hejsan! (:

Idag har inte så jätte mycket hänt. Har inte fått någonting gjort.
Tänkte att jag bara skulle sova nio timmar inatt, det blev visst 13timmar.
Men jag behövde väl det eller nått? x)
Julklapps inköp får ta och bli i morgon, idag är det ingen utav oss som orkar..
Jag ska ner till Felicia och prata lite strunt sedan.
Var sjukt länge sedan man såg henne då hon legat hemma och varit sjuk den stackarn.
Men nu är hon äntligen på bättrings vägen !
Nu blir det makup och sedan lite städ därefter Felicia^

Förresten, snön har äntligen täckt våra gator.
Så himla mysigt. Nu är min julkänsla på topp igen!


No Makeup Bby!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0