Planeten, Jorden och Evolutionen

Hejsan!! (:

Jag tänkte nu ta och lägga mig och sova då jag faktiskt har skola i morgon och skulle behöva mig lite sömn innan morgon dagen. Det är ju en lång dag i morgon så skulle vara gött om man var utvilad, men det kommer inte att hända.
Ska upp om sisådär sex timmar, skulle behöva åtta.
Men jag får helt enkelt skylla mig själv.

Jag har suttit och svarat på en hel del frågor i Naturkunskapen i kväll.
Det var min kvällsunderhållning.
Och det handlade om precis det rubriken lyder "Planeten, Jorden och Evolutionen".
Kan ju inte påstå att det är det roligaste jag arbetat med under mina år i skolan..
Men var illa tvungen då det skulle skickas in idag/igår.
Så jag har iallafall fått det klart och inskickat.
Har även suttit lite med DW i Webbdesign.
Att göra en egen hemsida verkar riktigt roligt! Men ska jag vara ärlig fattar jag ingenting!
Jag orkar inte ens försöka förstå då jag ligger så efter att det är skamligt.
Vet inte rikitgt hur jag ska lyckas avsluta denna kurs. Man kan ju hoppas på ett godkänt, men det känns ganska långt bort. Men i morgon ska jag verkligen försöka. Det kan ju inte bli mer än fel?
För jag tänker då inte gå ut med ig i den kurs som är lättast. Aldrig!
Jaha, sova var det ja.....


Såhär såg man mer eller mindre ut idag
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0