Gårdagens go!

Tjenixen!! (:

Igår var allt helt upp och ner och lite därtill.
Till att börja med så hade jag ju lovat bort min lördags kväll till att passa lillebror.
Inga problem eftersom att jag älskar honom.
Så det blev att busa med honom i ett par timmar.

Senare på kvällen skulle jag ha lite middag med ett par tjejer i min klass.
Ibland så fattar jag verkligen inte folks problem!!
Blir så jävla irriterad att det är äckligt. Så jävla respekt löst så det är jobbigt.
Lite vett kan man väl ändå skaffa sig?
Åh, irretared tjej!!
Så jag hade stått och lagat mat i två-tre timmar till åtta pers.
Japp, det var två som kom...
Tack så jävla mycket. Visst folk kan få förhinder, men säg inte det samma tid som ni ska vara här då!

Linnea och Mikaela, massa kärlek till er om inte annat!
Tycker ändå vi lyckades knyta ihop vår kväll ganska bra ändå?
Hoppas ni inte hade allt för tråkigt och att ni faktiskt hade kul.
Det blev väl kanske lite mycket för allas håll, men vad gör det?
Det var ju ändå lördag ;)

Kan ju inte mer än säga att jag vaknade alldeles för sent idag.
Haha! Blev att kliva upp vid tre tiden då Melissa ringde och väckte mig.
Tack för det. Behövde verkligen ta mig upp! :)
Har massa plugg till i morgon så nu blir det att hets plugga.
Meen först, leva! ^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0