Äntligen hemma

Hejsan!

Har äntligen fått komma hem.
Måndagar är så himla långa utav någon konstig anlednig.
Kännde inte allas för det här.
Men provet idag gick som sagt bra,känndes det som iallafall.
Och jag fick lite gjort under webbdesignen. Nu är det bara att få allt att sitta på plats och se bra ut.
Det är en helt annan sak. Ush, tror inte jag kommer hinna bli klar.
Deadline om en vecka "/

Nu ska jag ta och plugga lite fotokunskap då det är prov i det i morgon.
Går inte det bra i morgon så vet jag inte riktigt vad jag gör på den här linjen.
Men vi får väl se....
Nu mat och sedan plugg tills jag inte orkar hålla ögonlocken uppe!


Byxa från Vila, Cardigan från Bikbok, tshirt från Esprit. Dagens klädsel så att säga..!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0