Skol taggad

Hejsan! (:

Idag var detta andra schemalagda dagen vi haft sedan vi började.
Och hitills känns det verkligen jätte bra förutom Naturkunskap då vår lärare är extremt gammal, ser ut som om hon är uppstigen ur graven ungefär. Men det är väl bara bita ihop och hoppas på att det ämnet inte tynger ner en för mycket. Men bortsett från det så stortrivs jag.
Ska ha min första matte lektion i morgon och jag är mega taggad! Jag vill börja ränka i boken nu på en gång^
Nej men allvarligt, detta blir nog bra. Känner att jag nästan är lite för övertaggad. Men men, det är kul! :D

Idag fyller min mamma även år. Har grattat henne med sång och en misslyckad tårta som vi gjorde om till fruktsallad. Men det var lika gott för det. Så massa massa grattis till min kära mamma<3

Jag gjorde även nya naglar igår. Det blev denna gång väldigt diskret med vitt glitter och markerat smile.  Och det var verkligen länge sedan jag hade markerat smile så det känns som helt annorlunda naglar. Men denna gång är iallfall längden inte så hemsk som folk har tycket innan då jag blivit förblindad. Så jag har halverat mina naglar och hoppas att naglarna inte flyger. kontakta även mig om ni vill ha nummer för kontakt av egna naglar m.m dessa naglar är gelé och är fast pris på 300kr. Väldigt värt!





Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0