Pundare är vi allihopa

Att man ens kan med att bete sig så som du gör när du vet vad jag tycker.
Jag trodde vi var mer än så.
Jag trodde att vi hade något. Men så f*n heller!
Du är precis lika jävlig som alla andra.
Jag trodde verkligen på dig.
Jag trodde att du kunde klara dig och stå på egna ben.
Men ikke, beter dig som ett svin gör du.
Vill aldrig mer se dig, fast då ljuger jag...
Jag vill se dig. Jag vill kunna vara med dig.
Men aldrig vill jag se dig så. Inte trodde jag det om dig.
Jag vet vad du sysslar med, jag vet vad du gör.
Jag låter dig leka så länge jag slipper veta.
Jag låter dig vara, jag låter dig bete dig.
Det ända jag bad om var att du skulle hålla mig utanför.
Att jag skulle slippa veta, slippa höra.
Du ljuger mig rakt upp i ansiktet.
Du ljuger dina vänner rakt upp i ansiktet.
Du vet inte längre vart stigen är, du bara går.
Kom bara inte till mig när det gått åt helvete för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0