Mycket att göra

Hejsan!

Jag vet att jag har haft riktig kass uppdatering. Men jag har inte riktigt haft tiden.
Det har varit hundpassning, barnpassning, kalas firande, fester, skålande, te tid m.m
Ja som sagt, mycket har stått på schemat.

Börjar snart skolan också. Jag börjar mitt andra år på gymnasiet.
Det är sjukt hur fort tiden går. Nästa år har jag mitt sista sommarlov... Det är galet!
Men det ska bli kul att gå komma igång med plugget igen.
Jag kanske låter knäpp, men jag känner för att gräva ner mig i matteboken och lösa deverse uppgifter.
Hm, inte riktigt som alla andra kanske? Men det vill jag inte heller :D


Voven vi passar, en liten svartlurvig sak på fyra ben som säger "vofvof".
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0