Kick off på Munkebäcks gymnasiet

Hejsan! ((:

Idag drog vi igång med en "kick off" i skolan. Där vi blivit uppdelade i gupper om ca åtta personer per grupp. Vi ska sedan ge oss ut i Göteborg och filma,ta kort, spela in ljud, skriva och sammarbeta. Denna uppgift är inte speciellt svårt men ack va det tar tid. Man ska komma på idér, hitta rätt platser som vi tycker är bra samt att vi ska sitta och redigera allt i morgon också. Ush va det kommer att ta tid. Men förhoppningsvis så får vi väl ihop något.

Var inne i Göteborg igår i fyra timmar och tog kort till en skoluppgift som vi fick under sommaren. Och jag har sådan fruktansvärd träningsvärk i ben och rumpa idag. Fruktansvärt ont. Det märks att man inte rört på sig på senaste. Måste komma igång med träningen snart.
Sitter för tillfället barnvakt åt lillebror. Är verkligen super trött. Blev trött redan vid nio tiden. Hade ju inte tackat nej till att gå och lägga mig. Och jag tror nog att jag ska göra det också. Nej uch, var länge sedan jag var såhär trött innan klockan tio på kvällen.


Den lilla valpen vi passade är nu hemma hos sin ägare igen. Känns lite tomt här i huset.
Kommer sakna den lille. Men det är ju inte så långt att hälsa på^^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0