Dags för skola igen

Hejsan! (:

Idag var min sista dag på detta sommarlov.
Den valde jag att spendera med Moa då det blev en fika på torget i Partille. Blev även att träffa Felicia och även Melissa. Så jag känner att jag ändå har fått ganska mycket gjort för att ha denna dag oplanerad. Passade även lillebror och hund en liten stund i morse också. Dock kan jag inte kalla det för så mycket passning då jag råkade falla i sömn.
Trots att detta var sista dagen på sommarlovet så trivs jag.
Känns skönt att komma tillbaka till skolan. Jag vet inte riktigt varför, men det känns bra.
Jag har inte hunnit göra så jätte mycket under detta lov, men jag har verkligen tagit det lugnt.
Har inte stressat överhuvudtaget. Har verkligen softat till det ordentligt. Så jag är nöjd, trots att jag inte gjort något speciellt. Men även det har varit rätt så skönt. Det ända jag klagar på lite extra är att det inte har varit så bra bad väder. Men förutom det så har jag inte så mycket att säga till om.
Så tack för detta lov.
Har även tänkt lite under lovet... Jag börjar tvåan detta år. Nästa år kommer jag ha mitt sista sommarlov. De flesta jag umgås med samt de i min klass blir myndiga. Jag fyller snart 17år. Jag har inte lång tid kvar till studenten.
Och det fick mig att stanna upp, tiden går verkligen sjukt fort. Det är nästan så att jag själv inte hinner med. Och ibland är det jätte skönt. Men just nu vill jag ta vara på den tid jag har och kommer att få. För just nu, vill jag leva i nuet och inte tänka så mycket. Japp, en taggad Denise inför skola i morgon!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0