Vårens första humla

Hejsan!! (:

Idag satt jag ute på trappen och såg årets första humla.
Okej att jag tycker de små krypen är läskiga, men ack va härligt det var att se dem.
Idag känns det verkligen som om våren är påväg!
Solen skiner, himmlen är blå och grannarna badar i poolen.
Ja, ibland är det då riktigt jävla underbarT.

Jag ska om en stund träffa Melissa. Kanske blir det att Johannes hänger på. Vi kan ju alltid hoppas! :P
Det kommer iallafall bli en kopp kaffe. Underbart!
Så nu ska jag ta och göra i ordning mig lite så att jag inte ser ut som hejkomochhjälpmig...
Nej men vi höres!!


Hallå där kärring, dags för en vals?
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: jojjo

sv: oki, ah då får det nog bli lockat, om jag hittar nån bra locktång ;)

2011-04-10 @ 19:03:08
URL: http://johannacarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0