Sparka boll

Hejsan! (:

Dagen spenderades tillsammans med Melissa.
Trots att dags planerna gick åt pipsvängen så blev den ändå ganska lyckad.
Jag hade fått för mig att jag ville sparka lite på en boll och tvingade därmed mig Melissa ihop om lite medkänsla.
Så det blev att låna grannens fotboll och sedan var det bara att ställa sig och sprka lite.
Vi hade jätte kul ända fram till att solen inte syntes mer. Så i ca 2-3 timmar var vi ute och lekte.
Riktigt gött väder om man säger så!
Dock kunde ju min planering utav dagen varit lite bättre. Men men, nu blev det som det blev och inte gråter jag för det. Inte än iallafall!

Annars har inte så jätte mycket hänt idag.
Den där fotbollen var underhållande nog (;
Så nu tänkte jag krypa till sängs då klockan börjar bli mycket.Natti!


Ser ju nästan förbannad ut;o
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0