Söndag

Hejsan! (:

Som sagt, det blev städning idag. Väldigt mycket städning. Men det känns bra nu i efterhand.
Dock är det inte av dammat och inte heller några skurade golv, så det är ju lite segt. Men man kan ju inte vara klinistrent, för då nyser vi av renhetens skull (; Haha nej men det orkade jag helt enkelt inte med!

Skulle träffat Melissa förut men det blev ändrade planer.
Så jag åkte till Adam istället. Tittade på Liar Liar eller något sådant. En väldigt rolig film. Och jag som inte brukar tycka filmer är roliga. Men denna film var faktiskt helt underbar!

Trots söndag och så som en söndag spenderas så var denna dag helt okej(y
Så nu när det är fullmåne oh allt så tänlkte jag krypa till sängs och få lite sömn^
Så pusselipuss oh nattinatt♥//Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0