Ojojo...

Hejsan!!

Idag klev jag upp 05.30 ihopp om att hinna få ner några anteckningar som jag skulle ha på provet.
Och det gick ju helt okej. Känner dock av att jag gick upp så tidigt nu. Är helt seg och mitt humör har sjunkit till noll.

Provet gick väl som det gick. Jag räknar med knappa g. dock skulle det ju vara lite segt om jag inte klarar det här provet, då jag kommer få ig i hela kursen om inte detta klaras. Men vi får väl se.

Efter skolan blev det att möta pappa. Fick pengar för mitt fritidskort.Äntligen, tjuvåkt tillräckligt de senaste veckrona.
Så tack så jätte mycket pappa!! :)
Därefter blev det att träffa Melissa och Kajsa en kortis.
Sedan hem.

Skulle egentligen dragit ut för lite grill och mys, men det visade sig att planeringen blivit lite knas och vi skjuter på det istället. Så nu har jag ingenting att göra.
Men vi får väl se vad kvällen har att erbjuda. Kanske ska jag bjuda mig in i systers sällskap och gå ut ikväll?
Fast orkar jag det?
Äh, vi får se vad som hittas på!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0