Nu leker vi skogsmulle

@font-face

Fredag 22 April kl: 22.40

Hejsan! (:

Idag blev det att kliva upp klockan 07.10. Fyfan!

Men det var enbart för att jag alltid lyckas boka in saker när jag egentligen inte har tid.

Så det blev först en go dusch och kom ut därifrån med ny rakade ben. Alltid lika underbarT.

Det blev sedan att göra i ordning sig, äta lite frukost, önska mor min + respektive glad påsk. Därefter begav jag mig hem till Emelie. Det skulle nämligen bli nya naglar idag.

Och det blev det. Kvart över nio var jag hos Emelie. Denna gång blev det vitt/grönt/rosa/blablabla jag vet inte riktigt. Men riktigt snygga blev de! Eller kanske vi ska säga ”disco” som Emelie lyckades säga? Haha, ibland förstår jag mig verkligen inte på den bruden! Men kul vare^

Med tanke på att jag hade lite bråttom då jag skulle (som jag är) ut på landet så gick det väldigt fort. Fortare än vad det någonsin gjort eller kommer att göra. Men ibland så lyckas hon minsann den jävlen:P Så efter 1h 10min så var vi klara, slipning, tippar, färg, gelé, smörjning, kort m.m var allt klart. Och mina naglar är snyggare än någonsin! Riktig härlig färg må jag säga (:

 

Så efter mitt nagelbesök så hämtade pappa upp mig och vi åkte ut mot landet. Där jag befinner mig just nu. Kan ju säga att jag är kanske inte sådär jätte pepp.. Men det funkar väl. Så länge solen står på himlen och inte små pojkarna är i min väg så ska nog allt gå fint. Dock hade jag gärna varit i Partille och partajatloss med mina vänner. Men det kommer ju fler tillfällen! Jag får väl försöka göra detta till ett party istället. Hur jag nu ska lyckas med det? Då det är två lite äldre (min pappas frus föräldrar), min pappa hans fru, hennes son och min lillebror som spenderar vår påsk här. Så a, vad mer kan man säga?

 

Jag har i alla fall varit i gång hela dagen. Ute och sparkat boll, spelat tennis, skjutit pilbåge och klättrat på berg. Jag känner mig redan som ett litet barn i mina bästa dar! Haha, nej men allvarligt.. ibland är det faktiskt rätt gött att bara ta det lugnt. Men ibland känns det som om det blir lite väl lugnt!

Jag har i alla fall fått min första bränna idag då jag låg och stekte lite på altanen. Riktigt gött. Dock tog jag med mig fel bikini så denna bränna är väl sådär snygg.. Haha! Men det funkar(Y Och lägga mig toppless känner jag då inte för då minstingen här har väldigt intressanta ordval. Haha^^ Kiss och bajs och snuskåldern är han i. Tio bast och shetacool….Eller inte.

Men men, nu är det som det är och jag kan inte göra så mycket åt detta. Närmaste busshållplats är ett x antal mil härifrån, så det funkar inte heller. Och lifta är inget jag tänker göra själv och inte heller taxi härifrån. Då skulle jag inte kunna visa mig ute på flera år:P Haha^ Nej men allvarligt, jag tror nog jag överlever… Så länge solen står på!

För i morgon hade jag tänkt jobba på min bränna med fel bikini (Y

Och när man är ute på landet och folk inte har samma energi som en själv får man helt enkelt anpassa sig. Jag menar… klockan är inte ens elva och jag ligger i min säng och är redo inför nattsömnen. Då är det ju något som gått galet? Det är ju faktiskt sista helgen på lovet. Men vi kommer hem på söndag och på måndag är jag ledig. .. och då ska jag minsann partaja!!

 

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0