Kurragömma med påskäggen

@font-face

23 April kl: 22.40

Hejsan! (:

Jag tror ingen har missat att det är påsk.

Så idag har det varit lek för att hitta påskägget. Då man fick gå på poängpromenad, utklassfråga för att få sitt ägg. Så det var ju riktigt spännande:P

Det har även blivit målning av påskägg, druckits påskmust, påsklunch. Påsk hare då varit i alla fall. Dock ingen brasa. Men lite smällare som hördes från grannarna har i alla fall beundrats.

 

Annars så har jag legat på altanen hela dagen med en bok i famnen och jobbat på brännan. Kan säga att solen har då tagit riktigt ordentligt. Och så vare det där med fel bikini. Och det ser så roligt ut kan jag lova, haha! Men vad gör man inte för lite färg (;

Förutom altanbesöket har vi spelat femkamp. Känner mig grym som vann allt med ett halvt poäng! Haha, men det var självklart på grund av skicklighet och inte på tur :P

Förutom det har man inte hunnit med så mycket.

Ätit gott, lekt, solat, umgåtts, pratat m.m

Helt enkelt så som en dag ute på landet ska vara. Dock skulle det ju inte skadats om det hade varit varmt nere i vattnet så man skulle fått sig ett dopp. Men man kan ju inte begära för mycket:P

 

Trots att det inte är många timmar kvar tills vi åker hem så är hemlängtan väldigt stor.

Fine, det behöver inte hände så mycket (eller jo!) men just att bara veta att man är hemma. Att veta att man faktiskt kan åka till nästan vem man vill och ändå komma hem. Kunna känna hemma dofterna, kunna pussa på lillebror tills han blir arg och bara få ha det precis sådär som det brukar.

Men jag ska inte klaga för mycket. För jag har haft det jätte trevligt här också! Men själva grejen. Tror nog inte att jag kan flytta hemifrån, om inte annat så långt. Men jag tror det har med att jag är väldigt sällskap sjuk av mig. Och jag väljer helst vem jag ska välja och inte blir påtvingad. Men som sagt, jag har haft jätte trevligt!

 

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0