Kortaste skoldagen hittills

Hejsan! (:

Idag hade vi bara en lektion. Svenska. Och den var i 1h 20 min. Så det var inte alls en lång skoldag.
Med tanke på att jag gärna är ute och inte gillar vara ensam hemma blev det en tripp på stan med ett par pojkar i klassen. Trevligt värre!
Efter detta åkte jag mot Kulturum i Partille för att titta på en föreläsning som estik klassen på porthälla satt ihop. Djungelboken. Den var faktiskt riktigt go och det var inte alls som jag hade väntat mig. Men den var bra.
Skådespelarna gick verkligen in för sina roller så det var lite extra kul att se.

Efter skådespeleri och andra dramatiska händelser blev det hem till Melissa.
Vi satt och gjorde lite allt möjligt.
Vi drack te, spelade Mario och gosade med valparna. Ja vi gjorde väl lite allt möjligt^
Efter Melissa blev det hem.
Har inte gjort så mycket och tänker inte göra det nu heller. Tänker kanske glo en film. Eller så går jag och lägger mig då jag kan behöva lite extra sömn då föregående natt bara varade i fem timmar.
Men vi får se hur det blir med det!


En Tshirt som syster köpt som jag garanterat kommer att låna lite då oh då^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0