K-sjön

Hejsan!! (:

Jag fick med mig tre stollar för att hålla mig sällskap vid solningen.
Så Elin, Adam och Melissa lyckades jag tvinga med mig för att jobba på brännan.
Dock var ju inte de förberädda så jag fick tjöta på dem för att de skulle visa lite hud. Jag menar, de kan ju inte vara bleka hela sommaren för fan. De måste ju börja någon gång så varför inte idag (;

Efter solningen blev det ner till Björndammen för att sparka lite boll.
Riktigt spännande (;  Men det är faktiskt kul^
Adam den tråkmåsen åkte hem så det vara bara jag, Melissa och Elin. Men vi kan ha kul vi också:P
Efter en stund träffade vi även på Athon och Krale. Blev att sparka lite boll med de också. Även lite basket lyckades vi få in i det hela. Hade faktistk riktigt trevligt. Dock hann det bli lite kyligt innan jag skulle hem och det sög ju lite eftersom jag lämnade jackan hemma.
Men vad gör det:P

Förutom detta har inte så mycket mer hänt då jag klev upp alldeles för sent idag.
Och jag känner att klockan börjar bli mycket då jag ska gå upp om ca sex timmar. Och det suger ju det också!
Förjävligt med skola. Känner att jag gärna hade haft en veckas lov till. Då detta lovet har varit helt underbart. Det har verkligen känts som sommar (utan bad), men lite färg har man iallfall fått och det tackar man ju inte nej till^



Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0