Hasselblads "center"

Hejsan! (:

Idag började dagen med en rundtur på Hasselblads center. Vi fick se olika fotografier och fotografer.
Fins foton men inte så mycket mer än så. Våran gudie var väldigt rolig däreomt. Han körde rundvisningen på svengelska. Ganska intressant må jag säga :P Men det var intressant dock kanske inte så lärorikt.
Men en kul grej !
Efter visningen blev det att dra till Subway med godingarna, Felicia,Jennifer och Viktoria !
Därefter blev det vidare till min matte lektion som jag även kom sent till.
Men ibland så är det helt enkelt svårt att ta sig till lektionerna i tid(y
Slutade vid ett tiden idag. Helt underbarT!!

Efter plugget blev det en kaffe med Viktor. Dock blev det en kortis då jag hade lite bråttom.
Efter det blev det hem till Felicia. Kan säga att det var nog det kortaste besöket jag gjort hos någon på lääänge! Haha^
Efter det blev det att träffa Adam en sväng.
Efter det tillbaka till Felicia och sedan hem.
Känner att jag fått mycket gjort idag^

Förutom det så har jag inte gjort så jätte mycket.
Ätit middag, druckit te och busat med lillebror.
Nu ska jag ta och städa lite och sedan blir det nya sängkläder, i love it! (:


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0