Glass i stora lass

Hejsan! (:

Idag segade jag mig fram till klockan fem. Kände att jag inte hade något bråttom när jag sedan upptäcker att jag helt plötsligt fick massor utav saker att göra.
Så denna kväll har jag stressat ihop lite sådär :P

Det blev först ner till Allum för att fylla på min mobil med lite pengar. Jag tvingade Jasmine följa med mig ner som sällskap. Man ser henne inte så ofta så detta passade alldeles lagom. Dock så var det inte så länge. Men en liten stund iallafall (:
Efter Jasmine blev det att träffa Moa. Vi gick en liten promenix och hamnade tillslut på torget med varsin Magnum glass i handen. Riktigt gött!
Efter Moa blev det hem till Melissa och såg på Hundtricket. Så himla mysig film^
Annars har inte så mycket mer hänt.
Kom nyss på att jag inte ätit någon middag idag. Hur kan man glömma av att äta middag?
Jaja, men jag går nog och lägger mig på tom mage idag då jag laddar inför en shusi lunch med Moa i morgon :)


Frukost på altanen blev det också^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0