Det blev iallafall ingen skogsbrand...!!

Hejsan! (:

Idag försov jag mig. Känns ju grymt!
Har precis haft en veckas lov och bestämmer mig för att chilla lite och sova en timma extra med ett alarm som låter var tionde minut. Ibland är livet underbarT. Men jag kände att jag verkligen inte orkade kliva ur sängen och blev därför kvar.
Frågan är om jag orkar upp i morgon då jag ska upp tjugo över sex om jag nu orkar. Fyfan!
Men för trevligt sällskap på bussen så gör man allt (;
Nej men ibland så får man faktiskt ta sig i skinnet och se till att kliva upp, dock var detta inte en sådan dag :P
I skolan fick vi inte så jätte mycket gjort men det är ändå rätt gött att bara få ta det lite lugnt. (har varit ovanligt trött det senaste). Jag var även och vägde mig hos skolsyster. Och om jag räknat rätt och kommer ihåg rätt så har jag gått ner fyra kilo sedan jag vägde mig senaste som var hos syster vid jul om jag inte minns helt fel. Men ändå, fyra kilo för mig är rätt mycket. Och med tanke på allt så känns det rätt läskigt att jag gått ner i vikt det senste då jag inte vet vad jag gjort som skulle kunna gjort så jag gått ner i vikt. Men men. Jag klagar väl inte dirket förutom att min "bröst" det jag hade om inte annat försvinner, och det gillar vi inte!
Kroppen är allt bra konstig!!
Men om jag kommer på mitt "gå ner i vikt sätt" så lovar jag att jag delar med mig av den! (y Haha!

Efter plugget blev det att möta upp syster.
Det blev att tjöta lite i solen och sedan blev det jakt på kläder och skor. Det slutade med att syster yster kommer hem med två jätte härliga klänningar från Zara. Riktigt snögga!
Efter det åker vi hem och sedan efter mindre än en halvtimme rusar jag igen då jag mötte Melissa.
Det blev att åka och handla. Vi tänkte grilla lite marshmallows och så blev också fallet.
Och vi tänkte leka lite skogsmulliga av oss och köra på våran egna eld. Dock så lyckades vi inte så bra utan det blev en låga på ca tio centimeter. Sedan fick det räcka :P haha, två var hann vi nog grilla iallafall (; Haha!!
Annars har inte så mycket hänt idag.

Är så himla trött att jag skulle kunna somna vilken minut som helst. Dock så gillar jag att trotsa kroppens signaler och vägrar gå och lägga mig :P
Så nu ska jag nörda mig lite till framför datorn och sedan så kanske jag kan lägga mig.
Ska nämligen upp 06.20 om jag orkar med. Alltså är det egentligen på tiden att jag lägger mig.
Men fem timmars sömn funkar ju de också!!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0