@ 9 April – 11

@ 9 April – 11

Kl: 16.55

Hejsan!! (:

Gårdagens kväll spenderades tillsammans med Nina, Krale och Adrian.

Vi hamnade på refugen och var där hela kvällen. Det blev prat om lite allt möjligt och en del goa skratt. Trevlig trevlig!

 

Vid halvtolv tiden drog jag mig hem då min buss hem till min pappa inte går så ofta. Så jag kände att det var dags att röra på sig.

När jag väl kommer hem så är allt frid och fröjd. Alla hade gått och lagt sig utom pappa. Då han var snäll som suttit uppe och väntat på mig.

 

Jag kände mig verkligen jätte glad igår. Hela min värld kändes perfekt.

Dock upptäcker jag att på bussen hem börjar jag må väldigt illa.

Jag kände mig illa mående och febrig.

Dock tänkte jag inte mer på det då jag trodde att jag bara var väldigt trött.

Så när jag kommer hem så tar jag ett glas vatten och kände sedan att det var dags att sova. Jag kände mig spy färdig men bestämde mig för att låta det vara och koncentrera mig på att sova.

Vid fyra tiden (natten) så vaknar jag till och mår pyton!

Jag springer mot toaletten och ut kommer en riktigt kastspya. Så himla äckligt!

Men det som är mest konstigt är att det kom så plötsligt. Jag var liksom inte beredd på det. Och det kändes verkligen konstigt då jag inte spytt på flera år.

Och har inte varit ”riktigt” sjuk på flera år.

Så detta känns som en chock! Så i morse när jag vaknade var det inte så kul.

Jag orkade inte riktigt ta mig upp. Men tillslut så. Det blev att äta en liten frukost och sedan sova igen. Ush! Så hittills idag har jag bara tagit det lugnt och varit riktigt seg.

Men jag börjar känna mig bättre och funderar på om man kanske ska trotsa kroppen och hitta på något kul. Eller så blir det hemma kväll idag.

Vi får se vad som hittas på.

 

Pusshej<3 //Denise


Kommentarer
Postat av: jojjo

aj då, du får krya på dig Denise!! :)<3

2011-04-10 @ 16:36:46
URL: http://johannacarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0