Trollkarlens lärling

Hejsan! (:

Denna dagen har varit bra, men gud vad ont i magen jag har!
Det började med att jag nästan försov mig...
Det blev att jag fick stressa igenom min morgon, min mage klarar inte riktigt det där så maten kom upp -.
Lagom mysigt! Jag hatar att stressa och jag har att det händer saker som gör att man blir ännu mera stressad!

Men när till slut kom iväg så var det ingen fara.
Det blev en ganska bra start på dagen iallafall, matte prov!
Jippe ;D NooT
Det känndes som om jag kunde allt dock så kändes det efteåt som om jag räknade helt fel..
Men vi får väl se hur resultatet blir!
Därefter blev det studiehandledning blabahablaha?
Sedan datorkunskap.
Det blev att vi skulle börja med Twitter...!
Jag fattar då ingenting när det gäller den så kallade "fågeln" ;P Haha!!
Cp shit helt enkelt... Men vi får väl hoppas på att jag lär mig det snart?!

Efter plugget blev det bio med fina flickor(y
Esmeralda,Linnea,Ida och Nicol.
Esmeralda fyllde nämligen 16år, en stor flicka nu.
Så det blev att titta på; Trollkarlens lärling.
Den verkade till en början väldigt knepig..
Men efter ett tag så var den faktiskt riktig bra.
Bio salongen kan vi ju påstå att den verkligen var fullsatt.. NOOOT!
Vi 5 brudar var de enda som var där.
Haha!!
Men vi hade väldigt roligt och vi kunde kommentera de mesta i filmen.
Och det var inte en tyst kommentar utan högt och tydligt så att ALLA i salongen kunde höra ;)
En film värd att se(y



Efter filmen blev det hem för att sedan åka vidare till Lerums vattenpalats för att bada med lillebror,Noel.
Det var kul, men ack va sur ungen var!
Han var både trött och hungrig så man undrade ju om hade ont eller nåt?
Nej men det är en söt grabb(y
Efter det blev det upp till Elinor för en kopp te och prat.
Trevligt! (:

Förövrigt så är det dags för mig att sova... om en stund ;P
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0