Studiedag

Hejsan! (:

Helgen har varit okej.
Bodde hos pappa och bara tog det lugnt.
I Lördags tillbringade jag kvällen med Lovisa,Elinor och Melissa.
Från en början en seg lördag som avslutades med många skratt och en lyckad kväll (y
Gårdagen (söndag) hände det inget speciellt.
Var hos Farmor och farfar och åt middag eftersom Farmor har fyllt jämt.
Så Grattis i efterskott Farmor :) <3


Idag hade jag studiedag.
Eftersom våran lärare skulle iväg eller något i den stilen (?).
Helt okej må jag säga(y Dock så fick vi hemläxa.
Jag har då inte ens börjat på den.
Så jag får väl ta och göra det snart..

Förövrigt så har jag varit hos Elinor på en kopp kaffe latté och en film; What happens in vegas (?).
Den var ganska bra, men ganska förutsäg bar.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag.
Jag har börjat städa mitt rum och jag bör fortsätta.
Mitt rum vill aldrig ta slut....

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0