Snart far vi

Hejsan!

Nu är helgen avslutad hemma  hos pappa och det är dags att börja tagga inför den kommande resan!
Denna helgen har jag verkligen tagit det lugnt.
Jag har inte gjort något speciellt utan bara "chillat" runt ^
Jag har lyckas skriva klart mina två interjuer från Mediaprouktionen.
Så nu ska jag bara föra in dem i indesign(y
Jag har även skrivit in texterna från Arbetsmiljö & säkerhet.
Och skrivit klart de så kallade engelska "brevet".
Så nu har jag lite mindre som ska vara klart nu när jag åker.
Men jag har även hur mycket att göra-.

Jag måste börja packa och jag måste få tag i varenda ämnets lärare på skolan..
Morgon dagen kommer bli tuff!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0