Ögonen går i kors..

Hejsan !

Jag ska ha prov i morgon.
Prov i Ljud.
Prov om mikrofoner och inspelningar m.m
Vi ska ha ett "digitalt prov" i morgon, ett prov som ska göras på datorn.
Ett prov om saker som inte ligger i mitt intresse.
Ett prov som saknar invärkan på mig.
Ett prov som jag inte har pluggat till.
Ett prov som gå dåligt!

Jag har helt enkelt ingen lust.
Jag känner att det där ljud provet inte kommer gå bra, jag kommer få ig.
Ett stort fet IG som kommer göra min skolgång till ett rent helvete...
Ett provresultat som jag kommer gråta över.
Ett provresultat som inte finns i min värld.

Vi får helt enkelt se!
Jag uppdaterar i morgon så får vi se hur det går...
För nu ska jag ta och dricka en kopp te och ta det lugnt!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0