Korea

Tjenis penis! (:

Inatt bär det av.
I natt far vi mot Stockholm för att vidare ta flyget mot Korea.
Det ska bli galet kul!
Galet mycket shopping och galet fina foton:P

Jag ska äntligen få träffa syster också!
Gud vad jag har saknat henne !!!

Nu måste jag tyvärr låta datorn vara då jag måste sätta den på laddning.
Ska även välja lite filmer som vi ska ta med oss^

Moa ska även komma förbi en sväng för att säga hejdå och sådant :)
Kommer sakna henne! <3

Nu ska jag mysa med lillebror och sedan får vi se vad som händer :P


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Adrian

HA DET UNDERBAAAAAAART! :D <3 <3 <3

2010-09-29 @ 00:15:24
URL: http://kungadrian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0