Kaffe!!

Hejsan! (:

Denna dagen har varit tugn...
Jag hade en 3 timmars lektion med Arbetsmiljö och Säkerhet.
Måste säga att det var en otroligt lång lektion men man lärde sig mycket.
Men ska säga att det var en tuff lektion!
Därefter blev det graf. Väldigt rolig men en jobbig lektion.
En rörig lektion där det blev lite hettsigt ...
Men vafan, det funkade väl för tillfället!

Jag var inte hemma försen vid fem tiden idag, kände att det blev lite sent.
Men jag slutar ju inte försen vid fyra tiden på fredag så det är inte så jätte lätt att ta sig hem tidigare.
Därefter blev det fort hem och packa.
Packa inför en helg hemma hos pappa.

Denna fredags kväll händer det inget mer förutom en kopp kaffe och se idol.
Idol kan jag ju inte säga att det är mitt favorit pogram..
Men jag kan ju inte sappa kanal när resten av familjen vill se idol.
Så jag får stå ut, men jag har ju iallafall min dator (a


En hemsk bild på mig men en söt på de små pöjkarna (;
Lucas lillebror och Alexander, pappas frus unge!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0