Härligt men jobbigt...

Hejsan (:

Skoldagen har varit bra, men jag känner att jag inte riktigt orkar med den här dagen..
Jag känner att jag bara vill ta det lugnt och ligga framför tvn med en filt och en kopp te.
Jag känner att jag är helt slut!

Men trots att jag varit så trött idag klarade jag av skoldagen utan problem.
Dock var det kanske inte mina favorit ämnen idag, men det fick gå ändå(y
Det fick bli en kopp kaffe vid lunchen och sedan så var jag ganska pigg och flumiiig den sista lektionen ^
Men men ^^

Efter skolan blev det en sväng till Melissa.
Det blev lite tjöt om lite allt möjligt och en kopp te ! (y
Mumsigt (:

Jag hör nog av mig senare ikväll :)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0