Espresso house

Hejsan (:

Dagen har varit lyckad!
Det blev en go fika på Espresso house vid Kungsport med ett gott gäng!
Lilla jag tyckte nämligen att vi skulle lära känna varandra lite bättre i klassen och bestämde att vi skulle gå och fika idag. Så det gjorde vi ska jag säga er (;

Det var inte alla men det var Esmeralda,Linnea,Nicol,Ida,Rebecca,Emma,Jens,Sebastian, Oskar och Jonas (ingen glömd?).
Galet trevligt hade vi och det blev väldigt lyckat tycker jag allt (y
Emma och Kimberly följde också med, men dem jävlarna smet sin väg :P
Men vi lyckades ragga upp dem på vägen hem ^
Helt enkelt ett lyckat intiativ som måste upprepas!

Efter en trevlig fika blev det hem till Elinor.
Det blev en kopp te!
Det blev även film.
Vi såg 12 minuter av; I rymden finns inga känslor.
Den verkar fatkiskt ganska bra, måste ju se fortsättningen av den någon annan dag(y
Istället för i rymden..... så tittade vi på ; Remember me med robert pattinson som huvudroll.
Måste ju säga att han är galet snygg till att börja med!
Filmen hade bra start och bra handling, dock så var det ett helt kasst slut!
Men förövrigt en helt okej film. Jag skulle då inte lagt pengar för att se på denna film, om det inte var för Robert:P
Men förutom de så är det inte en höjdar film.
Slutet ,tycker jag, förstörde hela filmen.
Ett bra slut är ett måste när det gäller filmer för min del.

Förövrigt har det inte hänt så mycket mer idag..?
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0