Ensam mamma söker

Tjenare!

Det här har varit en sådan helg som Denise Eriksson inte gillar.
En helg som tar alldeles för mycket engergi!
En helg som hon inte har utnyttjat.
En helg som har gått till spillo.
En helg som ska vara aktiv. Som istället blev som en säckpotatis.
JA! Ohja, jag är en säckpotatis!

Jag har verkligen inte gjort någonting i helgen.
Jag ville ha fest!
Jag ville ha kul.
Istället orkade jag inte ens resa mig ur soffan.
Jag satt hemma en hel helg, en helg som dennna.
Det är sorligt!
Sorligt att man som människa inte ens orkar resa sig ur soffan...
Jag måste ha slagit i huvudet, jag måste slagit i det hårt.
Hårt som fan!

BAJS!!!!

Iallafall, ikväll blir det ensam mamma söker tillsammans med Moa.
Om Moa nu inte glömt bort det.
Jag känner mig lite vilse?
Hallå? Jag är uppe i varv! :D


Här bjuder vi till det! (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0