Du är för snygg för att leva

För många är du ögongodis
men för mig är du en döds synd.

Det är dig alla vänder blickarna mot
det är dig man kollar lite extra på
det är dig man slänger ett ögonkast på när du passerar
Det är du som gör stans gator osäkra

Hade det inte varit för dig skulle det inte blivit kaos i stan
hade det inte varit för dig skulle vi inte bli käna svaga

För många är du ögongodis
men för mig är du en döds synd

Att veta att jag inte får ta på dig
att veta att jag inte får titta på dig
att du inte är mitt ögongodis

du tillhör någon annan och inte mig.
Du lever ditt liv jag lever mitt
vi är från två skilda världar.
Trots det är du mitt ögongodis.

Det är dig jag vill ha
det är dig jag vill ta på
det är dig jag vill ha vid min sida
det är dig jag vill leva med
dig, just dig.

Jag vill att du ska se mig
jag vill att du ska ta på mig
jag vill att du ska se mig

Jag vill att du ska ha ögonen för mig.
Mig och ingen annan

För många är du ögongodis
men för mig är du en döds synd


(Random text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0