Dagen som inte vill ta slut

Hejsan (:

Det känns konstigt att säga det...
Men, vi hade en otroligt kort dag i skolan och det känns inte bra.
Jag ville inte gå hem, jag ville vara kvar.
Jag ville ha lektioner!
Det är galet!!!!!!! Jag tror jag börjar bli sinnes sjuk?
Jag menar, vilken elev klagar över att ha få lektioner?
Jag menar allvar, Det är sjukt!

De få lektioner jag hade idag lyckades jag sluta innan lunch...
När jag kom hem känndes det konstigt, konstigt att vara hemma så tidigt.
Inte ens lillebror som fortfarande går grundskolan hade hunnit sluta!
Och det kan man säga att det kändes konstigt :s
Men jag tar igen det på fredag, då jag ska gå till klockan 16.00 ....
Men det är ganska roliga lektioner, så det gör inte så jätte mycket.
Förutom att jag lätt blandar ihop de olika ämnena ? xD

Nog om skolan!
Jag spenderade ifall resten utav min dag hemma hos Elinor.
Vi tittade på Sandor//Ida - en sjukt bra film som man borde se oftare!
Vi drack även te, en kladdkaka och pratade på om deverse saker ^
Trevligt hade vi ifall ! (:
Och det har blivit en inplanerad Lisebergsdag i kalendern, fast jag vet inte när :P

Förövrigt har jag inte gjort något speciellt idag.
Jag borde göra lite skolarbete, men att ta fram läxorna är inte min starka sida.

Bild från 2008.  Älska kläder!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0