Gais

Tjenis penis!!

Denna skoldag har varit helt meningslös!
Jag försov mig och skyndade mig till första bästa buss för att i hopp om att kanske kanske skippa frånvaron(a
Men ikke det visar sig att dem suttit och inte gjort någonting och när jag väl kommer då börjar dem "lektionen" som var på hm... 10 minuter ? Fyfan!
Därefter blev det lunch.
Men åt inte ändå, för jag hade ju nyss ätit frukost...'
Det blev istället att gå in på Gymnasiemässan en stund i hopp om att finna godis! :D Men ikke :(
Därefter blev det att åka till SF bokhandel (?) där blev det att ta lite kort inför vårt projektarbete.
Tråkigt värre. Detta gjorde vi på ca 20 min. Så det gick fort, sedan åkte vi hem..
Vafan liksom? ;o
Jag har massor att göra men alldeles för lite för att kunna sätta igång för att ens komma på tanken att ta upp läxorna.
Men jag lär mig väl?

Gais finns i hjärtat och jag står för det.
Kärringen mot strömen som min käre vän Matilda brukar säga ^
Så det blev in till Ullevi för att checka Gais-Örebro.
Dock så gick det inte så bra för mitt kära lag så det var ju inte jätte kul..
Men jag hade en bra utsikt iallafall, fan vad snygg gaishejaklacksledaren är snygg!! (A)
Jag dör ! Nej men seriöst.. men han är snygg!
Elin och Melissa åkte jag in med. Dock så dissade Elin oss vid halvlek men vad gör det :P
Kul ändå ^
Men jag gillar inte att knö (a
Bara när det är "köer".
Sedan är jag ju ganska bra på att ljuga och låtsas gå i nian igen btw ;)
HAHA!! Era miner när vi väl fick pasera(Y
Tack för dagen gott folk!! (:
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

Ni kan nog skicka ner dem. Tänkte prata med mamma om att skicka ner mina höst jackor också så. Puss

2010-10-21 @ 11:06:44
URL: http://whye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0