Utvecklings samtal..

Tjenare tjenare! (:

Denna skoldag bestådd enbart av utvecklingssamtal och photoshop övningar.
Dock väldigt nervös inför photoshop provet som tydligen är nästa vecka.
Jag kan ju säga att det inte diretkt var någon som viste detta och det blev lite kaos i klassrummet..
Men vafan, det ska nog gå brA? :s

Jag känner att jag börjar få sömn brist och jag orkar inte göra någonting om dagarna..
Tanken slog mig att jag skulle ut och springa, men den dog bort väldigt fort då det är frost överallt och glashalt!
Så det shet sig, istället sov jag middag(Y
Inte sådär jätte planerat eftersom jag inte är sådär jätte trött i morgon, men jag är ju ledig i morgon så det gör inte så jätte mycket faktiskt ^

Men nu ska jag rota fram en film och ta mig en kopp te(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0