Trött och sliten!

Hejsan!

Det känns som om jag släpar mig igenom dgarna nu under lovet...
Det jobbigaste är att ta sig upp på morgonen och hitta på något, helst hade jag legat i min säng och inte gjort någonting!
Men idag, idag gick jag upp tidigt. Eller tidigt och tidigt, för mig var det tidigt. Klockan 09.40 blir jag väckt och ska passa lillebror i drygt 3 timmar.
Kände mig inte jätte klar i huvudet utan det jag helst ville göra var att gå och lägga mig..
Men jag måste! Jag dör om jag inte får göra NÅGOT!
Jag är inte direkt den lugna tjejen som kan sitta hemma hela dagen, oh nej! Det skulle aldrig funka.

Nu ska jag ta tag i detta, jag ska göra i ordning mig!
Sätta i linserna så att jag ser något och sedan blir det en make up.
Läste på systers blogg att hon skulle ut i solen, känner att jag hemskt gärna skulle vilja följa med henne.
För här så blåser och regnar det för fullt...

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0