stuff from Korea

Tjenis penis!
Jag kom på att jag lovade er bilder på saker jag köpte på min resa i Korea...
Och jag har inget bättre för mig, så kände att ni lika väl kunde få dem nu.
Jag menar, bättre sent än aldrig... right?


Penslar och en tusch penna, mycket nödväntigt och sjukt dyrt!
Tror jag betalade närmare en femhundring för detta..



Klistermärken, för lite kortgörelse som ska göras.. någondag(y


En förvriden bild med en te termos samt lurar


Tre par söta "toffel" strumpor. Favoriter^


Ett svart vitt paraply med en Nalle som skriker/säger de värste sakerna,
(skrivet och inget ljud från paraflaxet :P )


5 st olika nagellack + pads. Köpte på mig ett par stycken eftersom dem var så billiga där.
ca 6 - 20 kr st. Och dem är bättre än dem som finns här hemma som kostar närmare hundra lappen(Y



En felvriden bild på ett spel, ett Koreanskt spel.


Koreanska tuggumi som man vet om dem är goa eller ej.
Köpte tre st paket, alla är straxs slut ... :(


En underbart söt liten kalender! Den är inte jätte praktisk, men den är såå söt(a


Ett par fejk uggs som känns som riktiga och är hur mysiga som helst!
Det får bli mina vinterskor tills som finner någonting annat.
Men jag kan inte klaga på att dem inte är varma (;


Ett par svarta "pippiskor" som jag har letat efter länge som jag äntligen hittade!
Detta har varit mina bästa vänner nu under hösten, dock börjar det bli lite kallt om fötterna för att bära dem.
Men jag älskar dem verkligen, och hoppas att dem håller sig till nästa säsong också(Y


Självklart blev det converse också. Ett par gråa och ett par marlinblåa.
Äkta och sjukt billiga! Om ni vill få tag i billiga converse så är Korea ett hett tips.
Stort utbud och bra pris!! Just Love It !!

Detta var det jag köpte som var till mig + lite till.
Det blev även en del presenter m.m ^
Japp, vill ni veta något mer om det jag köpt är det bara att slänga in en kommentar(y
Pusshej♥//Denise




Kommentarer
Postat av: Why E

diverse - de värste

marinblå - marlinblå

2010-11-09 @ 02:08:36
URL: http://whye.blogg.se/
Postat av: Nialmelisa

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-11-23 @ 07:36:11
URL: http://nialmelisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0