Nu tänder vi ljuseT

Tjenare!  (:

Första advent idag och allt! Idag är det dags för att tända första ljuset på advent ljusstaken(Y
Trodde att denna morgon skulle bli jätte mysig med en gemensam frukost och dra ljusramsan..
Men ikke! Min familj tycks ha blivit lite sjuka. Bara jag och lillebror,Lucas, som klarat oss än så länge!
Tror det är vinterkräksjukan som börjar spöla, men jag hoppas att jag har fel!
Men det märker vi väl? Dock har jag inte råd att bli sjuk för tillfället, måste jobba röven det sista nu på denna termin!

Jag har varit en sväng över hos Melissa och busade lite med henne och Kajsa.
Trevligt trevligt! (:

Nu ska det bli att göra i ordning sig lite granna och även städa lite.
Volymen på högsta volym då det är väldigt irreterande att höra grannen borra ;o
Han har nog gjort det tre-fyra dagar i sträck nu.. :(


The bitch is back !
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0