Kokosbollar

Tjenare!!

Dagen bättrade sig med att jag gick över till Felicia och jag sällskapade mig med henne i några timmar.
Satt och tjötade om lite diverse saker(y
Vi kom även fram till att vi ska sitta på en föreläsning i morgon i ca fyra timmar ;o
Omg, kommer dö! ;O Och det fina är ju om rökning också..
Men jag tror faktiskt det kan vara riktigt intressant.
Dock är jag lite orolig över tiden.. Men vi får väl se hur detta slutar?
Felicia började även prata om kokosbollar, så jag kände att jag också ville baka lite^
Så nu har jag och lillebror,Lucas, gjort kokosbollar(Y
Vi väntar bara på att dem ska stelna lite så hugger vi in! :D

Jag säger kokosbollar, vad säger ni?
kokosbollar ? , Chokladbollar ? , Negerbollar ? , Pungkula ? Ja det finns deverse namn på vad man kallar dessa underbart goda "kokosbollarna" .
Men då var frågar, Vad kallar ni dessa "bollar" ?

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

somaliehuvuden med mjäll. får man skriva det här eller är det lika elakt som negerbollar? :o kööss

2010-11-25 @ 23:47:27
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0