Julskinka

Hejsan!!

Idag fick vi sluta tidigare eftersom sista lektionen var inställd och den var efter lunch. Så det blev en kort dag!
Det klagar vi inte över, dock så skulle jag behövtt hjälp med lite uppgifter..
Men som tur är så bor inte Felicia så långt borta och varit duktig och gjort det man skulle(y
Så hon fick hjälpa mig^ Tack så jätte mycket Felicia :) <3

Var även uppe hos Melissa.
Alltid lika trevligt (Y

Nu sitter jag här tillsammans med min mor och lillebror.
Mamma hade köpt med sig julskinka och vörtbröd och senap.
Man kan ju inte mer än att älska henne!!
Så nu är det högsta volym med julmusik och tända ljus med det goda mamma köpt hem.
Mums!!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0