Gossip girl

Tjenare!! (:

Äntligen tog skoldagen slut!
Jag klev nyss innanför dörren. Tack och lov jobbar mamma idag, kan ju meddela att hon och jag är inte så jätte bra vänner för tillfället. Eller det är väl jag som inte är vän med henne.
Hon drog upp mig i morse, och det gillar jag inte!
Jag hade som sagt läget under kontroll!!

Nu var det ju det här med läxor som man kanske borde ta tag i.
Men jag vet inte riktigt i vilken ende jag ska böra i ?
Vi får se hur det blir.
För tillfället så har jag kört ner mig i Gossip girl.
Jag började titta på det när det väl kom ut i Sverige.
Men så hann jag inte riktigt med att titta på det, så jag la ner.
Men tänkte jag skulle börja igen.
Jag hoppade över hela första sesongen.
Så nu är jag på säsong 2 avsnitt.. ? ^

Efterbliven!! (y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0