De två damerna

Tjenare tjenare!!

Gårdagen var hejdlös! Party like a rock star, ohja(Y
Nej men det var riktigt trevligt igår, dock så hängde jag inte med riktigt i slutet, men det är en annan femma..
För övrigt har helgen varit helt okej. Jag gjorde "bara" av med över 100kr på mobilen, men annars är det lugnt(Y

Idag blev det att gå upp vid halv tio tiden för att en timme senare ta sig till bussen mot partille.
Det blev att gå på gudstjänst. Helt okej, Melissa ungen sjöng så fint så(y
Sedan blev det åter hem till far min för att sedan åka till mor.
Så nu sitter jag här hemma hos mamma och tänkte få lite plugg gjort och sedan gå över till Melissa (Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0